Famous & vzw BeSt winnen GOUD!!!

Vzw BeSt heeft dankzij PIETER CLAEYS (Bedrijf FAMOUS) en team GOUD gewonnen!!!

Met twee Gold en een Silver in de adverteerdersjury, de Gold van de creatieve jury en die van de persjury, is het logisch dat de ‘Street View Unpaid Bills’ campagne van BBDO voor JCDecaux (die we niet meer hoeven voor te stellen) de Grand Prix krijgt op de 25ste Best of Activation Awards van de ACC.

De drie andere vaakst bekroonde campagnes zijn het werk van LDV United en Famous: ‘Kevin De Bruyne’ van het eerste voor Special Olympics krijgt een Gold, Silver en Bronze, terwijl ‘Stuttering voice-over’ en Vlaamse Balies ‘Blackmailing lawyers’ van het laatste een Gold en een Silver krijgt.

In totaal wint Famous zomaar even negen prijzen. Naast de vier eerder genoemde behaalt het beroemde bureau twee Silver voor AB Inbev/Jupiler met ‘#weareready’ en Delta Lloyd met ‘The billable sales talk’, alsook drie Bronze, ook voor AB Inbev en Delta Lloyd, zonder Theater aan de Stroom met zijn ‘Theatre commercials’ te vergeten. mortierbrigade krijgt twee Gold voor Radio 1 (‘Peanut’) en KIA (‘The car not the show’), alsook twee Silver voor Humo (‘China’). DDB pakt zes prijzen met Ikea en ‘Imaginary kitchen’ (een Silver en twee Bronze), VLAM/Belgian Brewers ‘Proud of our beers’ (Bronze) en CEBAM ‘Don’t Google it’ (Silver en Bronze). De laatste Gold was voor TBWA: ‘Room for improvement’ voor KBC.

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2015 realisatie KMOwebdiensten.be